8 Ocak 2012 Pazar

Mrb.

Merhaba ben incredo...
Selamlarım hepinizi..
Ben kendime çeki düzen vermeliymişim artık..Artık..
Geldiğim yer burası.
Benim yegane çöplüğüm.
Yazmadım epeydir.Üzgündüm.
Bu akşam kar yağııcakmış.
Nazan Öncel ne de güzel şarkı söylermiş meğer..
Annem ne güzel dansedermiş benim..
Ben anneme pek de güzel eşlik edermişim..
Kardeşimi aramadığım için ben ne sorumsuz bi adammışım..
Annem babama ne kadar da aşıkmış..
Babam nasıl da küsermiş..
Ben ne kadar da beylik laflar edermişim..
Hala üzgünüm.
Kırgınım...

3 Comments:

Hazel said...

evinizdeymişim gibi hissettim..
ben de uzun zamandır buralarda yoktum..
yeniden geldim, yeni bir blog açtım..ferahladım..
senin de sitedeki şarkın ne kadar hoşmuş,
ailen ne kadar sıcakmış ..
ve sen ne kadar kırılmışsın hayata..
umarım bu yeni senede ikimiz de bulabiliriz kırıkları iyileştirecek bir merhemi..

incredo said...

Tşk.ederim Hazel..
Umarım..

incredo said...

Secoş,öpüyorum seni ve içinde affına sığınarak ;ismim geçen yorumları yayınlamıyorum ben prensip meselesi :)
Epey oldu görüşmeyeli kaçak.iyisindir umarım...haberleşelim ;)