10 Ocak 2012 Salı

Gidelim..

16 Comments:

BENİM GÖZÜMDEN! said...

İNSANLARI, özenle BÜYÜTMEYİN gözünüzde.. Neden mi?.. Sonra çok çabuk KİLO alıyor EGOLARI.:)))

orta karar said...

Bir taraftan blogunda seçtiğin şarkılar yerine, pek sevdiğim Nazan Öncel'i dinlerken aklımdan geçiyor bir sürü şey;

Bir şarkıya takılıyorum eş zamanlı, Sezen Aksu da '..tebdili mekanda ferahlık yokmuş aslında, acının yüz ölçümü yeryüzünden çokmuş aslında..' der. Ve ikisi de, Sezen de Nazan da, kadın egomdan sıyırılıp sevdiğim tek yabancı kadınlardır. Nazan'ın annesinin birtanesi dediği kardeş mevzuu ise başkadır ama abiler kardeşleri aramalıdır. Bu not sanadır. Çünkü mevzuu ne olursa olsun, belki bazen abi kardeşe iyi gelemeyecekse bile; kardeş abiye sadece kardeş olarak iyi gelebilir. (Uzaktan konuşmak kolaydır yine de, unutmamak gerekir)

Neyse, beni bu kadar çok konuşturan şey, naif kalbimin yara aldığı bir dönemin 'marşı' olan şarkıyı paylaşmandır aslında. Şarkı biter, haliyle ben de giderim.

Belki bazen iyileşmek değil, değişmek gerekiyordur. Eskisi gibi iyi olmak değil; başka bir şey olmak gerekiyordur, iyi olmasa da orta hallisinden..

Selam ederim

incredo said...

Başka bi şey olmak!
Tam ortasından vurdun ortakarar!
Anahtar kelime hep buydu belki ha.başka bişey olmak.Sevdim,beğendim bunu.Yakında gelicem ziyaretine.
Öperim,selamlar..

incredo said...

Seyir defteri sana da selamlar olsun ;)

D!mple Rock said...

Ne güzeldir ki..

blogların efendisi said...

ya nereye..

borderlessdreamer said...

gidelim diyip gerçekten gittiniz mi?
yoksunuz ne zamandır :)

incredo said...

Gittim,gezdim,gördüm,geldim

borderlessdreamer said...

yeni yazılar istiyoruz öyleyse :)

orta karar said...

Bir sene kadar önce geleceğim ziyaretine demiştin.. Adresim bile değişti ama gelmedin.

Bense buraya müzik dinlemeye geldim..
Sabah olmadan giderim.

incredo said...

Hep gel orta karar.kapı açık.yeni müzikler de yükledim hem bugün.ben de gelicem

orta karar said...

İki yıl mı olmuş yani son yorumdan bu zamana. Ayrıca biliyormuşum ben senin bir kardeşin olduğunu.. Ne kadar şaşırmıştım halbuki kardeşim var dediğinde .. Tuhaf şey.. Gidelim! Yıllar geçse de ne müzik dinlenmek için buraya geliyor olmak ne de hep bi 'gidelim' diyerek iç çekmek .. Değişmiyormuş .. Bir ara görüş günü yapıp gelirsin belki ziyarete, hatta belki öyle ki sen gelene kadar benim bacak kadar çocuklarım olur ..

orta karar said...

İyi ol! Değiş, başka ol, daha iyi ol., iyi ol, belki yayınlamak istemezsin diye ayrı yazıyorum iyi ol dileklerimi ..

incredo said...

Ben yeni okuyorum bu yazdıklarını..üstünden belki 2 ay kadar geçmiş.affola diyelim..
O kadar basit değil..ben varmışım burda sen de varmışsın..yorumlar yazıyormuşuz birbirimize, okuduğumu anlayabiliyor ve özümsüyormuşuz..Yine öyle,blogda değil de akılda,aklımda artık çoğu şey..görüş günü olucak tabi.olmazsa ayıp olur.sevgiler,selamlar ola.öperim yanaklarından..

orta karar said...

Değişmek de pek yaramıyor sanırım.. Yine övgüler Olric'e, sövgüler Le Petit Prince..Her neyse müzik güzel..İyi ol

incredo said...

Sen de güzelsin ortakarar, sevgiler, öperim