14 Ekim 2012 Pazar

Anlaşılmaya dair bi istek..

Vay be..nerdeyse 1 yıl olmuş bişeyler yazmayalı.
Bir seneyi de epey geçmiş yalnız hatta daha da dramatikleştirirsek yapayalnız olalı.
"yok canım, asla şikayetçi değilim,iyiyim ben böyle " desem de ben inanmayın hiç siz buna.
kaldı ki kimse inanmaz zaten.
Bunca insan neden yalnız..diye bi serzeniş işte..sorma gitsin..
Şikaye etmeye fırsat mı bıraktılar hem.
"ama ben" diye açıklamaya çalışırken , insanlar hep "bi saniye bu noktada..."
deyip durdu
"bak aslında" dediğimde yine "ama sen" deyip yine noktayı koyuverdiler.
"ama aslında ben " demeyi bi köşeye bıraktım işte o yüzden ben.
Siz şimdi ;
"Boğulun kendi yalnızlığınızda.
Bu cümleyi dile getirirken 
"sitemli olduğum " düşüncesinin ayırdına bile varamıyorum.
ben "ama ben " derken 
siz hep "ama bunu bunu yapmadın"deyip durun..
Biz de alışalım bu duruma gitsin..
Şikayetçiyim sizden,
Davacıyım.
Herşey bi yana da 
sadece "önyargılar"oluşturmaya yarayan varlıklarınız,
niye gelip içimize karışmaya çalışırsınız?
bundan da şikayetçiyim.
kayıtlara geçsin lütfen..


1 Comment:

blogların efendisi said...

hos geldin :)

insanlar dir dir dir bir bir bir,

bence bence
ama oyle degil isteci azizim