28 Ekim 2011 Cuma

Biraz sıkışır mısınız ?

Oturmak istiyorum



Biraz sıkışır mısınız


Bakın ellerim dolu


Ellerim ceplerim ve kafam


Yolcuyum/sorulur mu/nereye gidiyor bu gemi


... Biraz sıkışır mısınız






Ruhumu kurtarmaya çalışıyorum


Dualarla perhizlerle susarak somurtarak


Ve gizlenerek kıyı bucak


- Biz zavallı küçük sırlar -


Biz zavallı sırlar


(küçük)


Biraz sıkışır mısınız






Öleceğim, efendim


Bir gün mutlaka öleceğim


Ama beşkırkbeş vapuru


- Kim durdurabilir onu -


Beşkırkbeşte kalkacak yine


Biraz sıkışır mısınız






Günahlarım


Tövbelerim sadakalarım


Heveslerim erdemlerim başarılarım


Kâğıtlarım muskalarım madalyalarım


Traşlı fotoğraflarım traşsız fotoğraflarım


Ruhum cesedim göz yaşlarım


Burda büyüğüm burda küçüğüm


Burda büyüğüm


Buraya sığarım buraya


Sığarım buraya sığarım


Biraz sıkışır mısınız biraz


Sıkışır mısınız


Biraz


sıkı


şır








n


ı


z






Cahit Koytak

2 Comments:

orta karar said...

Biraz sıkışmak mesele değil, sen nerelerdesin?

incredo said...

ortakarar!Yoktum epey burda.bi bakayım dedİm bu akşam.sen nerelerdesİn?telefonun da kapalı.