26 Ekim 2010 Salı

Peki ya siz aşkınızı nasıl alırdınız?

Çok güzel bir tabak hazırladım size..
1 tabak aşk.En güzelinden değil..
Ama vitrindeki en göze çarpan cinsten..
Benim adım aşk dedirteninden hem de..
Bakın biraz..Belki beğenirsiniz..
Hayır başka renginden yok.Bir başka beden de mevcut değil.
Bir tek bu var.Almak zorunda değilsin elbet.Sadece meraklısı için..
Bakmak bile istemiyor musun yoksa ?
Aşka ihtiyacım yok mu diyorsun?
Paran mı yok yoksa, ya da sen?
Olsun bak sen yinede..
Vitrine bakıp çekip gidebilirsin aklın burda kalarak
Tıpkı  diğerleri de nasıl dönüp gidiyorsa..
Yoksa korkuyor musun aşık olmaktan?
Kendini bile sevemeyenlerden misin yoksa?
....


En çok sen oldğunu hissediyorsan beğenen,
Net ve kesin olmalı kararın.
Evet demen lazım tereddütsüz.
Baktığın,beğendiğin sıradan bi aşk değil çünkü.
Kıymetli ve kıymetlim dedirten cinsten..
Dil dökme boşuna..Olmaz öyle..
Belki de biriktirmelisin..
En doğru zaman şimdi değildir belki ısrar etme boşuna..
Diğerini bekle..
O zamanı bekle.
Ama biraz biriktir.Olmaz biriktirmezsen..


Eh...peki biraz bahsedeyim yine de..
Sahibinden satılık.Öyle emlakçı falan filan yok arada.
Evet bizzat sahibinden.
Uzun bi süredir bende diyebilirim.Ama ilk defa "benim" diyebildim bu akşam.
Yüzünün neye benzediğini çok farklı sıfatlarla tanımlayabilirim.
Ama onlar sadece benim sıfatlarım.
Lakin,çok güzel..En güzeli..
Ellerim bile terledi onunla ilk defa konuşurken..
Hatta konuşan ben bile değildim ona bakarken.
Sadece sesim vardı sanki.
Çünkü sadece sesimi duyabiliyordum.
Hissetmiyordum kendimi..
Adım vardı,ellerim vardı halbuki..
Ben vardım.Ama en çok o vardı.
Dolayısıyla hiç çekinme..
Hiç tereddüt de etme.
Fiyat makul,gayet hem de..
Sadece bir gün kullanıldı..
Çünkü istemiyorum ben ellerim terlesin yine.
Çok param yok artık alkol için.
Yüzüne bakıp iki çift laf ederken avuçlarımı,parmaklarımı terletenler
Hep alkol içirdiler bana zaten onlarla sarhoş olduğum yetmezmiş gibi.
Dolayısıyla çıkamadım alkol komalarından.
Belki hiç yaşamamışsındır böyle bişey ha?
İşte o zaman bu tam senlik!
Aşkımdan öldüm bittim derken
aslında hala ölemediğini farkettiren.
Şiirler,şarkılar söyleten..
Gecenin 4ünde bile ayık tutarken sabahın 6sında ise hiç tereddütsüz seni ayağa kaldırıveren.


Beğenmediniz mi?
Peki ya siz nasıl aşkınızı nasıl alırdınız?

23 Comments:

Hazel said...

gerçekten çok güzel :)

Hazel said...

Bu arad bloguna yeni rastladım ve bir Elvis fanı daha buldum sanırım.Çok sevinçliyim.

Berrin said...

size afiyet olsun, benim karnım tok :))

incredo said...

Çok tşk.ederim Hazel.Hoşgeldin.
Madem seviyorsun Elvis den "Angel" sana gelsin o zaman ;)

Berrin sana da tşk.ederim.
Vitrin burda alıcısı çıkar elbet ;)

Hazel said...

"If I said "I love you"
Would I be speaking out of turn?
I'm only human, but I'm willing to learn"

:) teşekkür ederim.

incredo said...

Ne demek.. Sevgiler.. ;)

leon said...

süper yazı

beğenmeme hakkımız mı var :)

mümkünse ben de bir benzerinden alayım :)

incredo said...

Sağol leon.eksik olma.
Benzeri yok bi tek bu var.o kadar dil döktüm başka bedeni ve rengi yok diye =)

secos said...

aşksa eğer evet alkolsüz olsun noolur!
alkol aşka yapay aşkımsı hormonlar katıyor. istemem ben katkı maddeleri. bi aşk kendiliğinden tutku üretmeli.
kendi fabrikasında öğütmeli buğdayını, hatta kendi tarlasında satmalı son malını. katkı maddesi içermemeli ve onlara ihtiyaç bile duymamamalı.
en katıksızından alırım
lütfen sek olsun pliiiz:D

incredo said...

Tamam sevgili eşek tepmesi hanımefendi.siparişiniz alındı =)
eşek tepmiş gibi olmak istiyorsunuz siz!alkole ihtiyaç duymadan.Bu tam size göreydi ama napalım =)
şaka bi yana çok doğrusun.ve ben hep saygı duyarım doğruyu söyleyenlere..
Öyle bişey yakalarsam eğer ben de en katıksızından çekip gidecem zaten buralardan ama göründüğü üzere böyle vitrindi,pazarlamaydı,oydu,buydu larla uğraşmaktayım.
ama benim hala umudum var..
o şarkı gelsin o zaman ;)

blogların efendisi said...

beni böyle terk etsin gitsin ama ben yine de bir leonard cohen şarkısı duyunca, eminim bi sebebi vardır diyecek kadar tümörlü bi beyne sahip olayım?

ya da bana anlattığı problemlerini düşünüp, iyi mi diye de düşünebilirim. ama sanırım artık istemiyorum, tümörünü ben de alamam üzgünüm.

incredo said...

Siparişiniz yarın hazırlanıyor sevgili blogların efendisi.Malum bugün pazar olduğu için çalışmıyorum.büyük ihtimal salı günü elinizde olur.Ama şahsi kanaatim odur ki,leonard cohen karışırsa işin içine çok ağır etkiler bırakabilir.
;)

blogların efendisi said...

seviyorum ulan yerine, sevmek istiyorum ulan diye bi cümle atsam buraya, ilki kadar büyük bir klişe olur mu doktor bey?

incredo said...

Bal gibi de olur!
Ama onlar duymaz sesini.
Bir tek sen duyarsın.
Bi süre sonra da vazgeçersin.
Yorgunluktan sevgisizlikten ölecek gibi olursun.
işte o zaman "klişe" olursun.
Tıpkı diğerlerinin olduğu gibi..Halbuki ne çok sevmeye muhtaçtır onlar..
Gün gelicek çok mutlu olucak insanlar..Güven bana.

blogların efendisi said...

yazıyla tamamen alakasız olarak,

açılmadı blogun bi an çok korktum kapattın diye !

sakın yapma öyle bir şey..

incredo said...

İlgin için çok tşk.ederim.
Kapatmadım elbet.bir de yorumunu yeni gördüm.epeydir yoğunum.kendi evime çıktım da ;)

bi dilay said...

I want you geldi aklima okurken Elvis Costello.. ask oyle bisey bence, o sarkidaki ve de o sarkinin oldugu filmdeki gibi bisey.. yanlis hatirlamiyosam:)

blogların efendisi said...

vay vay vay :) kutlu-mutlu olsun

incredo said...

çok tşk.ederim ;) bazen internet bağlantım sakata geliyor açılmıyor blogger. ama açıldı hayret 2 haftadan sonra.

bi dilay : seninle ayrı hesaplaşalım bu şarkılar konusunda =)

lityummm said...

süper..bloğuna yeni rastladım ii ki de rastlamışım:) dedirten cinsten ..

incredo said...

Çok tşk.ederim lityum.
ben de çok severim bloğumu =)
lakin pek uğraşamıyorum son zamanlarda.
görüşmek üzere ;)

bi dilay said...

bu baslik bana hiç yabanci degil.. askinizi nasil alirsiniz..
tesaduf olmasini umidediyorum.. yoksa boyle bi tesaduf zor hayatta!

incredo said...

biz birbirimize yabancı değiliz cevabı çok mu politik olurdu :P