20 Eylül 2010 Pazartesi

Sinekler ve insanlar..

Ruhların bazen bir kuş ya da sinek gibi uçan bir hayvan kılığında bize göründüğü ve bir mesaj vermek istediği düşüncesini hangi insan soktu kafama bilmiyorum.
Lakin, resmini de çektiğim şu koskocaman sinek odamın içinde bu eylül akşamı bir oraya bir buraya uçuyor,
bilgisayarımın ekranına hem de tam ortasına konup bir ileri 2 geri yapıyor aynı alanda,bir uçak piste nasıl inerse o hızla iniyor yukarıdan ama inerken de saçlarıma sürtüyor.Bu da bir kaşınma isteği veriyor ister istemez.Ben bu kaşınma hissini sevmiyorum.
Sonra tüm bunlar beyin loblarımın bir kısmına yerleşmiş olan "mesaj vermek istiyor aslında o" düşüncesini çıkartıveriyor olduğu yerden şu gece vakti.
Geceleri severim ben.
Sinekleri pek sevmem ama.
Heleki üstüme konup duran sinekler kendimi b.k gibi hissettirmeye yeter de artar bile.
Çöpü ve pisliği sever çünkü onlar bilindiği üzere.
Sonra bazen saçlarımın üstünde, elimin kolumun orasında burasında çiftleştiklerine şahit olurum.
Bunu da sevmem, ama niyeyse kahkaha krizlerine girerim.
Psikopatça kahkahalar atarım.Hem dikkat ettim, en çok saçımda çiftleşiyorlar.Ben saçlarımı da sevmem çoğu zaman.Ama seviyorlar onlar.Sağolsunlar mı denilir bilinmez tabi.

Evvel zaman önce sinek yakalardım incitmeden kanatlarını bacaklarını.
Annemin dikiş kutusunu açar, ince bir ip bağlardım ayağına ve alır onu gezerdim sokaklarda..
Herkesin bir kedisi ya da köpeği varken benim uçan bir evcil hayvanım vardı.Çağrınca gelmeyen,seslenince bilmeyen türden ama uçan bir evcil hayvan.Var mı gerisi..


Çok kocaman bu sinek.Arı kadar.
Alamadım ben mesajı üzgünüm.
Artık bacağına ip bağlayıp seni gezdiremem.
O dikiş kutusu da kayıp zaten..
Cam açık.İstediğin zaman gidebilirsin..
Hoşçakal.

11 Comments:

zey0zey said...

daha bi gülemezdim yeaa =))) hakikatten nası bi kafa o kim soktu onu kafana =)

incredo said...

=))
bulursam affetmiycem zaten.
hep gülsün yüzler ;))

blogların efendisi said...

yalnız ben de hiç sevmem üstüme konunca sinek, pis gibi hissederim. hatta bir itiraf toplum içinde bana konarsa utanırım ben.

önce saçına, sonra ekrana. kafanı monitöre geçirmeni istiyor o.

incredo said...

utanmak =) ilk defa duyuyorum!
sen sağol varol =) hanım hanımcık bi kızsın sen!

yok daha o monitör lazım daha bana.hem gitmiş zaten :P

blogların efendisi said...

çok hoşuma gitti "hanım hanımcık" :)

incredo said...

sevindim.
=)

zey0zey said...

profiline her girdiğimde o ayakkabılara ve yeşil çoraba acayip gülüyorum hee buarada yeni yazı yaz hadiii

incredo said...

Bence de fena sayılmazlar =)
Yeni gördüm yorumunu.
Bişeyler karalamak için girmiştim şu gecenin bi vakti.
Çok Tşk.ederim ilgin için!
diğerinden çok bağımsız ve alakasız her zaman olduğu gibi ama en azından bi ruh halinin dışa vurumu :P
iyi geceler dilerim.

NzN said...

kim nasıl sokmuş o düşünceyi kafana acep? :)
kesin bebeyken izlenen korku filmlerinden falan kalmadır o !

incredo said...

Yok ben sonradan çözdüm olayı düşününce.Küçükken kulak kabarttığım bi belgeselde bi ırkın ( kim artık hatırlamıyorum ) bi dahaki hayatlarında ren geyiği olacaklarına inandıklarından bahsediyodu.Buldum çıkarttım bilincimin altına üstüne girip ;)
ama yok sinek olarak gelmek! ı ı olmasın! =)

NzN said...

derinlerden gelmiş cicim cevap...
ren geyiğinden, sineğe....