14 Eylül 2010 Salı

itiraf.com

Merhaba ben incredo.Herşey çok sevgili ilkokul öğretmenimin fen bilgisi dersinde tavukların kuluçkaya yattığı dönemdeki vücut ısılarıyla vücudumuzun koltuk altı bölümü ısılarının aynı olduğunu söylemesiyle başladı.
Çocuk aklı mı, deli fikri midir bilinmez okuldan sonra eve gelir gelmez dolaptan iki tane yumurtayı kaptığım gibi 2 koltuk altıma sıkıştırdım.Soğuk oldukları için epeyce üşüdüm bi süre.Sonra alıştım ama.Annemin falan haberi yok .Düşmesinler diye bir de bezle bağladım onları bi güzel kollarıma.Tam yarım gün boyunca idare ettim elimi kolumu sallamamaya çalışarak.21 gün çok kolay geldi gözüme.
Ertesi gün sabah uyandığımda dünya başıma yıkılmıştı.Daha peydahlanmadan minicik civcivler yatağımın ,elimin, kolumun daha doğrusu vücudumun çokça bir bölümünü sarıya sıvamıştı.

Çaktırmamaya çalışıp banyoya giderken beni yakalayan annem basmıştı feryadı altımı pislettim diye.
Açıklamamı yaptım tabi.O batan yatağa çarşaflara hayıflanıyor bense 2 tane civcivin canına kıydığım için kendimi bir katil ilan ediyordum.Çok sürmedi..
Beni katil olmadığıma ikna etmek annemle babama düşmüştü.
Çok sürmedi neyseki.

Sonra 6 tane civciv aldık babamla.Bi yazımda bahsetmiştim zaten onlara nasıl gözüm gibi baktığımdan, çoban gibi sokaklarda elimde sopamla gezdirdiğimden falan gülen gözlere inat.

Şimdi düşünüyorum da; toplum tarafından bu denli kabul görmeyen bir davranışı sergileyen bi çocuk
nasıl oldu da bir o kadar kabul gören bir meslek sahibi oldu inanılır gibi değil!
Böyle olmaması gerekiyordu.
Ne olması gerekiyordu onu da tam bilmiyorum ama
yanlış var bir yerlerde.

Hem ben bazen kanto da dinliyorum canımın sıkkın olduğu zamanlarda.
O Ankara havası oynayan beylere bayanlara da bayılıyorum gizli gizli.
Hayran hayran bakıyorum.
Zevk-ü sefa eyliyorum aşk ile can'dan
Yar, bu akşamlar ki fena ..
Kurban olayım yarattıklarına ey yaradan
Etme eyleme beni ırak zevk-ü sefadan

der esas oğlan ve iyi geceler diler =)

not:bu arada ben bi şarap eksperi olmayı çok isterdim! =)


19 Comments:

orta karar said...

=)

21 gün! =)


-Bir de neden bir yanlışlık olsun ki bir yerlerde? Bir süper kahraman olarak en iyi anlayanlardan olmalısın hatta, bir erkek çocuğunun tavuk olma hayallerinden- Hayalden anlamak, hoşuma gitti ayaküstü =)- Tavuk olmak istemek değil mevzuu bi'tabi. Anlarsın ama değil mi baharda kar yağdıranlardan-

=)
İyi uykular

orta karar said...

Bir de bunu yayınlama! : Sabahın bir vakti, uyuyup dinlenip işe gitmek yerine, uykusuz kalıp gmailime bir an için baktığımda, yorumunu görmek güzeldi. =)

Yayınlanmasın dilekleriyle yorum bırakmak enteresan bir tercih ama fonksiyonel bir alternatif aynı zamanda =)

incredo said...

bir erkek ,tavuk olma peşindeyse vardır bi yanılış bi yerlerde emin ol =)

bir de o "bunu yayınlamayabilirsin" yorumunu yaptığım zaman dilimi çok eskide kaldı sanırsam.

"vardır bi hayır" psikolojisine bürüneyim hemen =)

çok iyi anlarım ben baharda kar yağdıranlardan.kar yağarken baharı yaşayanlardan da çok iyi anlarım.
bu ikisini anlayabilmek, idrak edebilmek bile süper kahraman
olmaya yeter.
ben de iyi uykular dilerim sana ;)

orta karar said...

Da Da Daan! Hoop yayınlanmış bile =)
Pekii

Süper kahramanlığınızdan şüphemiz yok efenim!

Aslında bir de branşını merak etmekteyim? Sorun değilse?

incredo said...

Sorun değil elbet.
Ecnebi dilini öğretmeye çalışmaktayım :P

orta karar said...

KPDS için yaptığın yorum bana da bunu çağrıştırmıştı =)

Sen de dil bölümü öğrencisiydin öyleyse.. Ya da değildin belki de

Gerçi bazen coğrafya ya da fizik de olabilir demiştim. Neden diye sorma, en ufak bir fikrim yok =)

incredo said...

tamam soru yok, kabullenmek var =)
Bana kalsa tarih de gayet cazip olabilirdi.Ama dediğim gibi kabullenmek var.

ütü de çekilmez bu saatte ama vardır bi çeken diyerekten yine kabullenmek var.

hep var.
kolay gelsin ;)

orta karar said...

Teşekkür ederim
=)

. said...

:))
civciv katili seni:))

incredo said...

ehm, geçmişimle yargılama lütfen =)

blogların efendisi said...

ah şöyle bi yudumla kaç yıllık olduğunu anlayabilmek vardı şarabın :)

incredo said...

hala var, ben azimli bir insanım =)

secos said...

şarkılar için bile sırf açılır:)ehehehe şarkılar süper...

incredo said...

tşk.ederim Secoş.biraz alaturka ama hala süper bence de =)

Rebecca said...

şarkıyla okuması daha da güzel =)

incredo said...

Çok tşk.ederim Rebecca.beğendiğine sevindim !!
Hoşgeldin hem ;)

NzN said...

ahahaha bak bize yıllarca pamukta fasulye deneyi yaptırdılar da noolduu...
velet beyni süper işleyen bir alettir vesselam...

incredo said...

=) Önceden en azından kendi ürünümüzü kendimiz alıyorduk pamuk altından.O fasülyenin ayrı bi tadı vardı,yoktu öyle farmwille marmwille vakti zamanında gibisinden yaşlı bir nükteci edasıyla laf ataym ortaya =)

Hoşgeldin bu arada NzN ;)

NzN said...

fasulye pamuğu candır :)

hoş bulduuk