18 Haziran 2010 Cuma

"Baba" koltuğu


Bugün bi koltuk gördüm Yataş'da.

ismine "baba koltuğu"diyolar.
Üstünde babalar gibi oturuyosun :) ve sana masaj yapıyor.

Üstelik "1"lira atmaya falan gerek yok.o "1 lira"ları topluca alıyor yataş bayisi sana kolaylık sağlamak için :P

Ve toplamda tam 650 adet masaj yapıyor.

Fişi prize takınca başlıyor titremeye ve hatta titretmeye.

Bi an gözüm karardı almak istedim ama almadım .Ama hala bi git gel yaşıyorum.

Ben bir baba değilim henüz.Belki sadece o isme takılmışımdır.Ya da herneyse.


2 sene önce bi haber görmüştüm gazetede.Artık 30 yaşını dolduran her bekar erkek de evlatlık edinebiliyormuş.30 yaşıma basmama daha 4 sene var.Haberi okuduğumda ise tam 6 yıl vardı.

Yine de çok heyecanlanmıştım.Anneme göre daha ben çocukmuşum hem eğer çocuk sahibi olacaksam evlenip olmalıymışım.


Olsun,ben bakarım ona dediğimde iseben daha kendime bakamıyormuşum.

Ona göre hala öyleyim.Belki bi 10 sene sonra da yine kendime bakamıcam.Bana bakabilecek yegane kişi o olucak onun gözünde.



iç ses :


halbuki ben ,

ama ben ,

sen bilmiyorsun aslında ama..


dış ses :


"doğru, haklısın"


Sanki her baba kendi pisliğini toparladığı zaman baba olmuş.



Benim babam her cumartesi gelir elinde 4 birayla oturur odamda içer.Salonda içmez çünkü salonda annemin "baba"sı kahve içiyor ve tv seyrediyor olur büyük ihtimalle.

Sigarası bitince alır benim sigaramdan içer.

Oğulların babalarıyla birlikte sigara içmesi çok gurur verici bi olaydır çünkü

sigara içmek "erkek olmak"la bağdaştırıldığı için.


Sonra ben onun birasından içerim anlattığı ya da laf olsun diye söylediği şeylere tebessüm ederek.

O artık sarhoş olmaya başladığında, sorduğu soruların başına
"bak baba - oğul gibi değil de iki arkadaş gibi konuşalım şimdi"
cümlesini eklediğinde benim anlatacak,yüzüne çarpacak çok ama çok şeyim vardır ama iç ve dış ses uyumsuzluğunu herkes gibi ben de yaşarım.


Aslında salonda içemediği için değil de sadece birlikte zaman geçirmek için bu odaya gelmesini isterdim.İkimiz de biliyoruz bu gerçeğin bilincinde olduğumuzu.

Yine de birbirimizin sigarasından ve birasından otlanabiliyoruz.


Ve yine de ben ona bir gömlek aldım dün.

Severek, isteyerek ve onun da beğeneceğinden emin olarak..


O koltuk ... Sorma gitsin!

Okul bitti bugün.

Ben de bittim.

Güzel planlar yapmaktayım yaz için.


Belki Karadeniz'e giderim hiç kimseye haber vermeden.

Ya da Karadeniz gibi daha önce hiç görmediğim bi yere.

Mühim olan bi yerlere gitmek işte.

2 Comments:

bi dilay said...

git hadi bi yerlere..

incredo said...

Adrasan ( aklımda :P)