25 Kasım 2009 Çarşamba

Rüyada "o"nunla sevişmek


Günlük hayatta asla ama asla böyle bi paylaşım yaşama ihtimalinizin bile olmadığı bir insanla rüyada sevişmek ; ne kadar da fantastik bi olaydır.Çok ender de olsa yaşıyorum bu durumu.Dün gece de oldu.Ammavelakin en çok şaşırdığım bu insanı ikince kez görüyorüyorum rüyamda.Uyanınca da ne hissedeceğimi bilemedim.Kimseye hesap vermek zorunda değilim elbet ama ondan ziyade, kendime sorular sormak istedim.

Ama sormadım.

Çünkü haddinden fazla güzeldi herşey.Tarifi yok!

Bi süre saf bi gülümsemeyle kalakaldım yatağımda.Herşey çok uyumluydu.Dağınık olan odam dağınık değildi sanki.Nefis bi kahvaltı hazırlamak istedim.Ev arkadaşım yok.Müzik son ses!

yeah baby!!

Şimdi düşünüyorum da o insanla her zaman görüşmüyoruz.Bugün görseydim heralde çok manyak bi durum olurdu.Belki haddinden fazla bi sempati duyardım ona ya da yüzüne bakarak ama içimden "dün gece çok güzeldin!!" derdim :)

O enfes kahvaltıdan sonra herşey eski halini aldı.Yaptığım günlük işlere devam ettim.Ama daha bi mutlulukla yaptım herşeyi.

Galiba güzel bi gece geçirmiştim

yalandan da olsa.


4 Comments:

Adsız said...

çok beğendim..bazen ben de gördüğüm rüyaların etkisinde kalıyorum..ertesi gün hissettiğin coşkuyu da çok iyi anlayabiliyorumm..

incredo said...

Güzel şey anlaşılabilmek..!..;)

kar said...

utanç mı, mutluluk mu, coşku mu?

incredo said...

Hepsinden biraz koyunca güzel bi kokteyl çıktı galiba ortaya.