22 Kasım 2009 Pazar

:)) 1972 - Ajda Pekkan okumuş bu parçayı


İlkokulda tanışmıştık

Biz çocukça anlaşmıştık

Saklanbaç oynarken bak biz

Çok mesuttuk çok ikimiz

Sonra geldi orta okul çattı

Arkadaşlığımız biraz daha arttı

Yanyana oturduk kopya verdik

Bakın şimdi istikbâl bizim derdik

Lisede başladın ilk çapkınlıga

Tehlikeye düştü bizim de rüya

Bir arkadaş buldun ki ismi Hülya

Birden yıkıldı başıma dünya ( kafiye süper :) )

İlkokulda tanışmıştık

Biz çocukça anlaşmıştık

Saklanbaç oynarken bak biz

Çok mesuttuk çok ikimiz

Derken geçtik biz fakülteye

Dans başladı ça ça solfe ye ye

Bense kaldım sınıfta aşkından

Kızlar koşuyordu hep arkandan

Ben kıskandım sense inkar ettin

Sonra bırakıp da beni gittin

Şimdi duydum artık evlenmişsin

Aman bana da zavallı demişsin

İlkokulda tanışmıştık

Biz çocukça anlaşmıştık

Yıllarıma hep yanıyorum

Duy sesimi ağlıyorum

Bitti. ( bitmesi gerekiyodu :))))

4 Comments:

bilge said...

harikaaa

incredo said...

heh heh, aslında komik ve eğlenceli baya :)

bi dilay said...

supermis:)

incredo said...

süper-ötesi! :)