27 Temmuz 2011 Çarşamba

İnsanlar ve hayaller üstüne

An itibariyle saat tam 23:42.
23:23 bile değil.eh işin esprisi biraz bu.herkes bilir aslında 23:23 ün ne anlama geldiğini.ya da 03:03 ün  16:16 nın da olabilir pek tabii.Yoo,takılmıyorum bunlara.Kimsenin umurunda olmadığı bu saat diliminde benim hala hayallerim var gibi.İste ve olsun gibisinden hayaller.
Çok güzel bi motor alıcam bu ekim gibi,belki de kasım.
Tek başına hiç bi anlamı yok elbet kurulan hayallerin.
Ben motorumu o siyah ceketim ve kaskımla sürerken,
sevgilim de sıkı sıkı sarılsın istiyorum belime sadece.
Bahsi geçen sevgili
biraz hayal ürünü olsa da sıkıntı yok.
2.el motorlara baktım bugün biraz.
fiyatlar uçuk.ne bu lan dedim araba almıyorum ya.
Sayısal loto!
Hemen yarın oynuyorum!
Şu an tek gerçek mutfakta hali hazırda duran tam bi tencere
sucuklu kuru fasulye ve pilav.
Es geçelim..
(gerekli)
Lakin, her hayal doyduktan sonra çok anlamsız gibi.
(kabullenilmiş gerçek )
Uzun lafın kısası,
ben bi motor alıcam seneye.
ve tüm bu yazdıklarım bi yana,
güzel bi pizza ne de güzel olurdu!
....
Gerçeklere dönmek gerekirse;
kuru fasülye ve pilav pek de leziz..
Hemen yenilip yutulası gibi.
Ve uyku,
kaçınılmaz!

0 Comments: