23 Temmuz 2011 Cumartesi

Aynalar ve insanlar..

Aynaya bakıyorum.Yüzümü inceliyorum tıpkı bir psikopat gibi.Odama dönüyorum sonra.

Şarkıyı değiştiriyorum.Kıyafetimi de değiştiriyorum.Saçlarımı tarıyorum aynaya bakmadan en afillisinden.
Sonra yeniden aynaya bakıyorum.Yine olmuyor.Ergen misali!Düpedüz saçmalık!Bu sefer duş alıyorum.Şarkıyı yeniden değiştiriyorum.
Ve en güzel gömleğimi giyiyorum.Aynayı sadece saçlarıma şekil vermek için kullanıyorum.
Biraz daha oldu gibi..
Doz1 :
Hayatımdan geçen tüm insanlara kaldırıyorum kadehimi!
7 milyar insan!Dünya ne kadar büyük!Ya da insanlar ne kadar çok.Sadece bikaç tanesine kaldırılan bi kadeh!
Şarap..ne kadar tatlı..
 Doz2 :
Kitaplarım!ve onların aynadaki yansıması!ne kadar fazla..Aynaya bakıyorum.Bir adam,bir sürü kitap,biraz aşk.Aşk..Ne kadar acı..Ve baba!Sen ne kadar da yamuk bi adamdın!Ne kadar da çok yanımda yoksun!Ne kadar da tek başınasın!Şimdi ben de sen gibiyim biraz.


Doz3:
Acı çekiyorum.Bir o kadar da üstümdeki gömleği çok seviyorum.Çok özledim.Çok kızgınım.Ama yine de çok özledim.Uykum var.Karnım aç.Sigaram yok.Bitti paket.Ben daha bitmedim.Biraz daha şarap var..Çok sıcak.Bu sıcağın altında bi de aşk acısı çekmek!Ne kadar da rezil bi durum!Ayna hala var.Bakasım yok.Eğer şimdi gidip baksam “bu musun lan sen”diye küfürler edicem kendime.
“Şimdi burda olsaydın”la başlayan cümleleri hiç ama hiç sarfetmek istemiyorum.Gerisi gelmez çünkü.Çok ama çok özlüyorum…


Doz 4:*Ah..Sevgili incredo, ne kadar da bayıcısınız bugün kendi baygınlığınız yetmezmiş gibi!-hayır kuzum, ben iyiyim..
*Havaya bakın,denize gidip bigüzel keyfi yapsaydınız diyorum.
-Ben kendi havamdayım zaten. ( kahkaha)
*Pek hoşsunuz..
-Tşk.ederim..
*Gömleğiniz de öyle.
-Kendim için giyindim bugün.Beğendiniz mi?
*Pek değil, sadece hoş.
-ilahi!..bugün yağmur yağsaydı ne güzel olurdu.
*Ne güzel derken ?
-Bilmem,sadece güzel olurdu.
*Yağmurdan medet umuyorsunuz gibi?
-(kahkaha) basit ve güzelce yağan bir yağmur..
*Pek bi romantiksiniz bugün.
-Romantik falan değilim !Ne yani, yağmuru beklemek için romantik mi olmak gerekir ?
*Ehm..Pek sevgili incredo,bi yürüyüşe çıkalım mı?Belki iyi gelir, hem belki yağmur yağar..
-Peki..
*Nasılsınız şimdi ?
-Yürüyoruz işte..
*Nasılsınız ?dedim.
-Daha iyiyim.İyi geldi yürümek..
*Pek bi düşüncelisiniz..
-Denize girmek istiyorum.
*Az önce yağmur yağsaydı keşke demiştiniz..
-Belki de ne istediğimi bilmiyorumdur.
*Su’ya özlemli gibisiniz.
-arınmak istiyorum, deniz ya da yağmur.
*Ah..pek sevgili incredo, bugün pek hassas bi gün geçiriyor olmalısınız..
-Kızgınım.
*Kime?
-Kendime.
-bir insan kızıyorsa kendine, işin içinde başka bir insan vardır genelde.
*Bisiklete binelim mi?
-hala sorumu cevaplamadınız.
*Bisiklete binelim!
-Peki..
*Denize az kaldı.
-Hava kapanmakta.Yağmur yağacak gibi..
*Bu güzel olsa gerek.
-Geldik..
*Yağmur başladı..
-Denize girelim mi ?
*Yağmur!
-Denize girelim.
*Peki..
-Sevgili incredo,gece olmak üzere..
*Gitmeyelim.
-peki..Gitmeyelim.
*Biraz daha şarap ?
-Peki..Lütfen..
*Sizi pek bir özlemli gördüm ..
-Çok..
*Gözleriniz doldu gibi.
-Denizin içindeyiz kuzum, tuzdandır.
*Güzel bi şarkı söyleyeyim siz şarabınızı yudumlayıp sigaranızı içerken ..
-Peki..Gömleğim kuruyunca da kalkarız.Söyleyin lütfen..
……
*Beğendiniz mi ?
-Çok..
*Uykum geldi..
-Kalkalım..
*kalkalım..
-uyumak üzereyim..
*Uyuyun..
-Yarın olucak diye endişeliyim.
*uyuyun, yağmur dinmedi hala..
-Tşk.ederim..


Doz 5:
Ve uykunun socak kollarına teslim ediyorum kendimi
Çok ama çok özlerken..




2 Comments:

orta karar said...

Güzel insansın vesselam..



(ilerinde rua edebiyatından var sayılır bu yazı)

incredo said...

Tşk ederim Orta karar..
Sen de güzel bi insansın.
Af buyur rua edebiyatı ? =)