18 Mart 2011 Cuma

80 Doğumlu bir babanın 84 doğumlu oğlu :)

Heyyt!1980 Doğumlu bir babanın 1984 doğumlu çocuğuyum ulan ben!
Var mı gerisi ? =)
Her geçen gün daha da içimize işleyen ey teknoloji, herşeyi biraz daha bozuyorsun,ciddi ciddi hata veriyor gibisin son günlerde ama kimse farkında değil.
Ben ne derim şimdi anneme!O mutfağında Trt fm de o güzel şarkılarını dinlerken,
"facebook" kelimesine biraz aşina olarak sadece bulaşıkları yıkayıp, kendince "muhteşem" yemekler yaparken, benim çok sevgili babam bir facebook hesabı açtırmış.
Hatta bana siyah-beyaz yan bakışlar atan profil fotoğrafı bile çektirmiş ve bana arkadaşlık isteği bile göndermiş! 1980 doğumluymuş meğer aslında benim babam.Öyle yazıyor profilinde.Memleketi de Eskişehir miş!
Arkadaş listesinde ise Bihter'e benzeyen kızlar var :)
O istek epey bi süredir bekletilmekte.
Soruyor bazen, yok diyorum baba açmıyorum facebook u falan.vaktim yok.
Eğer kabul edersem, fotoğraflarıma bakabilir ve
2004 yılı üniversitede takmaya başladıığım küpeye "dan!" diye şahit olup çok kibar bi tabirle beyni kısa devre yapabilir ve benim de beynime kısa devre dalgaları gönderebilir.

Annem 46 yaşında ve son bi senedir makyaj yapmaya başladı.Buna bazen acayip derecede şaşırabiliyorum.
Aslında gençken de yaparmış anlatır bazen.Ama benim 1980 doğumlu babam hep karşı çıktı bu tarz şeylere yıllardır.Kadın mutfaktan çıkamadı.Hep yemek yaptı, hep temizledi,hep pakladı.
Yaklaşık bir senedir çok az temizlik yapıyor,yemek yediğimiz tabakları bile eve gidince ben yerleştiriyorum bazen bulaşık makinasına o koltukta uzanmış televizyon seyrederken.
Makyaj yaparken onu izliyorum bazen aynada.
Yorumlar yapıyorum.
Ne tuhaf, babam hiç ama hiç  katı değil eskisi gibi bu duruma karşı.
Eminim hoşuna da gidiyordur.

Ben bu güzelim cuma akşamı pencerem açık güzel şarkılar dinlerken aklımdan geçenleri buraya karalıyorum işte.Yarın eve gidicem.Küpe takmayı çok özledim.
Yarın bu saatlerde belki biraz daha erken annemin "muhteşem" yemeklerini yedikten sonra sigaramı içerken tabakları bulaşık makinasına yerleştiririm.Babam belki "ssk primlerine bakmak için" bilgisayarımı bi süreliğine ödünç alır annem aynasına bakıp belki de en güzel makyajını yaparken.

Tüm bu olan bitenden habersiz bizimle yaşayan dedem nihavend makamında şarkılarını dinlerken bi sigara yapıp  anneannemi anar sevgiyle ve tebesümle.Ama çaktırmadan..

Bloguma girebilmenin sevinciyle,hepinizi selamlıyorum  ;)

6 Comments:

leon said...

1980 ha sprmiş :)

blogların efendisi said...

şüphesiz aile içinde en çok hayal kırıklığı olan kurum.

secos said...

leyn önce bi hesap yaptım hemencecik. ben 80'liyim dedim. doğar doğmaz cocuk yapsaymışım, yok yok 4 yaşımdayken; 84'lü bir çocuğum olabilirmiş derken yok nayıııır nolamaaaaaaaaz dedim ve eheheheh babanın çakallığını anladım:D:D:D
bir de oleeeeeeeeeeeey! bloglar açıldı:)

incredo said...

babam ve sen =)
yok olamaz!olmamalı hatta.
babam da öyle bi cins işte benim.
çakal gibi geldi bana da
ama sorgulamak istemiyorum hiç.
blog da açar o yakında! =)

bi dilay said...

kulaginda kupe gorecek kadar teknoloji asinasi olduysa baban bence utanir sana yanasmaya! yani kupe mupe derse baba 1980ler dersin kapar çenesini gibi geliyo:)

incredo said...

anlamaz o 80lerden falan
küpe der , ibne işi der !
sonra daha da sarpasarar neye lazım :)