1 Şubat 2011 Salı

Çok komik geldim kendime =)

Ömrü hayatımda eş dost düğünlerinde oynamışlığım bir elin parmaklarını geçmez benim.
Çünkü sevmem düğünleri ve oynamayı.
Dolayısıyla hep bi kaçış konumundayımdır.Aslında çok severim izlemeyi dans edenleri,oynayanları düğünlerde.
Ama gel gelelim ben neyi sevip neyi sevmediğimden de tam olarak emin olamam hiç.
Bi kaç gün sonra bi arkadaşımın düğünü var.
Bütçem bi tatil öncesi ilk defa bu kadar kötü durumda.Ve bu çok sevgili arkadaşıma "düğününe gelemediğim için çok üzgünüm aslında gelmeyi çok isterdim" gibisinden bir mesaj atmak ya da aramak gibi planlar kuruyordum içten içe ama vazgeçtim.Yarın yine aynı fikirde olurmuyum bilinmez.
Ama bu gece o düğüne gitmeyi gerçekten çok istiyorum.Kredi kartımla bir altın alabilirim.
Ve yine kredi kartımdan bir gidiş-dönüş bileti çektirebilirim o pos makinasından pek tabii.
Ve sonuç olarak bunlar sadece bu gece aldığım kararlar.
Ve bu kararlar doğrultusunda
Pink Floyd,Led Zeppelin dinleyen bir adam
Youtube'a "oyun havaları" yazmış  
çıkan videoları tek tek izleyip uygulamaya çalışıyor şu gecenin kör vakti.
Çok komik geldim kendime! =)
Yine de fena sayılmam.
Ve dilerim ki
yarın bu kararımdan vazgeçmem
ve kredi kartımın biraz daha anası bellenmiş olur.

12 Comments:

orta karar said...

Bence de gitmelisin!
Hatta o kartla nakit avans bile çekilebilir, düğünde altının yanına para takılabilir =P

Şaka bir yana gitmelisin, gerçekten

leon said...

komikmiş harbiden :)
bi de milli piyongo filan oyna usta bakarsın bu masraflar filan çıkar :)

duyguözbağcı said...

=) ama o videolardaki figürleri yapmaya çalışırken daha komik görünüyor insan.
müziğin akışına bırak kendini herkes büyülenerek izlesin de demiyorum, bence kazık gibi dikilip ellerini şaklatırken gülümsemen yeterli düğündeki şovun parçası olabilmek için.

hadi bakalım, umarım gidersin düğüne.

incredo said...

Secoş çok komiksin :D ama sırf bu güzel ve eğlenceli yorumunun içinde ismim geçtiği için yayınlayamadım.bak uyarıyorum burası benim anonin bloğum! =)

ortakarar, sen ne kadar bonkörmüşsün yahu haberimiz yokmuş.
kafam güzel olsa bile yapmam allah korusun =)

leon, senin de dediğin gibi insan herşeyi mahvedebilir.dün oynanmayan iddia kuponu yüzünden 100 lira gitti.haftaya da oynanan kuponun parası çöpe gider bu bi gerçek =)

Duygu,
işte aynen öyle =) komik.kendimi daha rahat hissettirdi cümlelerin tşk.ederim.ama yinede bi kazık gibi durmayacağıms kesin.baya kaptım bişeyler.
sadece oynamayla kendimi bütünleştiremiyorum.olay galiba bu


ve sanırım hala düğüne gitme fikrinden uzaklaşmış değilim.
haydi hayırlısı.

Femme Fatale said...

en azından düğüne git

incredo said...

just-liar, nickine bakarak bu görüşünü ciddiye almalımıyım acaba =)

senaaaaa said...

ceketini pantolonuna sıkıştırıp terli terli gerdan kırmadığın sürece oynayabilirsin bence.

incredo said...

sena çok hoşsun =)

Femme Fatale said...

dediklerimi yap yaptıklarımı yapma bebemm yersen;)

incredo said...

çok deli bi makarna yaptım
yanında gider ;)
sevgiler sunuyorum

blogların efendisi said...

hay sen çok yaşa :)

incredo said...

=) hep beraber.
ve de huzurlu umarım