19 Aralık 2010 Pazar

Örtmenim sizin beyniniz 8 cigabayt mı?

"Ben bi tek "What is your name? "i biliyorum çünkü.Dolayısıyla benim beynim 12 megabayt !" :P
Bu velet yüzünden şahsının bulunduğu sınıfta ders işleyemiyorum.Ve öğretmen olarak ciddi bi tavır sergilemem gerekirken, kahkaha krizlerine boğulabiliyorum onun yüzünden.
Bu bi zincir gibi biraz da.Çünkü bi kız var sınıfta.Şahsi kanaatim o ki bu beyni 8 megabaytlık öğrencime meyilli biraz.Ve her sölediği lafa gülüyor ağzı kulaklarında.
Ve gülerken yumurtlamak üzere olan bi tavuğa benziyor.Eli kolu tıpkı bi tavuk gibi sallanıyor çünkü kahkaha atarken  =)
Ben ona imam konumunda gülerken,cemaat kendinden geçiyor :P
ve tüm çabalarıma rağmen kimse bu duruma son veremiyor.
Gülererk ders işleyebiliyoruz aslında hiç kimse çakmadan.
Düşünüyorum da galiba aklı 8 megabaytlık çok sevgili öğrencim aslında hiç de sekiz megabaytlık değil.
Çünkü onun her iki kulağını da ayrı ayrı oynatma meziyeti de var.
Mükemmel resimler yapabiliyor.
İnsana özgü olmayan hangi ses varsa çıkartabiliyor tereddütsüz.
Yazılı kağıdında muhteşem ne idüüğü belirsiz karakterler kullanabiliyor.
Az da olsa çaba gösteriyor.
Beni bahçede gördüğünde
El sallamak yerine
kulaklarını hareket ettirip tebessüm edebiliyor :P
Haftasonunda ise istiklal marşı okunduktan sonra
"iyi tatiller örtmenim" diyebiliyor.
ve ben de onu burda sevgiyle ve tebessümle anıyorum.

15 Comments:

Jove said...

:))
çok şirinmiş-.-

leon said...

hocam siz daha iyi bilirsiniz ama bence o çocuk süperzeka:)ben çok sevdim valla.el sallamak yerine kulak oynatmaya da koptum :)

incredo said...

Şirindir kendisi ;)
Süper zeka olduğundan ise şüphe etmedim hiç.
en favorilerimden olduğunu söylüycem bi vakit =)

Mia Wallace said...

kesinlikle süper zeka! :)

bi dilay said...

yerinde olmak isterdim, yani bi ogretmenim yazsin isterdim boyle benle lgili:p

Berrin said...

bana da tebessüm ettirdi bu çocuk :)
afferim ona :))

incredo said...

=) hep sürsün tebessümler.

ben de senin yerinde olmak isterdim dilay farkettin mi bilmem :P

blogların efendisi said...

ahaha çok iyi :D

zey0zey said...

o gülen kızın hareketleri canlandı gözümde. güldüm sessli bide he =)

Eren said...

ahh ahh öğretmen var, öğretmen var diyorum buraları görünce..

incredo said...

Zey0zey selamlar ;)
Eren, bu iltifat mıydı yoksa tam aksi mi anlayamadım ama sağol yine de ;)

Eren said...

ahh incredo siteye de uğramaz oldun, avatarımı da değiştirdim, unuttun mu beni yoksa? eheh..

şu malum öğretmenlik yazısını yazan ve orada yorumlaştığımızda sana övgüler yağdıran da bendim!

tabii ki övgü..

ne mutlu ki böyle blog tutabilen öğretmenler var, iki kelimeyi bir araya getiremeyenlerin yanında.

incredo said...

haha çok tşk.ederim Eren.yok yahu unutmadım elbet.bi süredir yoğunum çok.ev falan değiştirdim.anca rahatlamaya başlıyorum.ziyaret edicem mutlaka ;)

orta karar said...

=)
=)

Süperkahramanın süper öğrencileri =)

incredo said...

gururum okşamaya devam ediyosun ortakarar =)
süperkahramandan selamlar ;)