17 Temmuz 2010 Cumartesi

Bazı insanlar sevgili olmak için yaratılmamış aslında..


Bazı insanlar sevgili olmak için yaratılmamış aslında!


Kimileri çikolata pastayı sever

Kimileri ise sadece çikolatayı severmiş..

Bu kadar da basitmiş işte.Ve insanlar bu gerçeği bilmeyerek ya da görmezden gelerek yaşayıp gidiyorlarmış.Mutlu mesut değillermiş buyüzden.
Sürekli sitem etmekle geçiyormuş günleri.

Aynaya bakıp neyin eksik ya da neyin fazla olduğunu görmeye çalışıyolarmış.


Hiçbişey eksik ya da fazla değilmiş halbuki..Çok güzel ve de uyumluymuş herşey..

Yani kelimenin tam anlamıyla çikolatalı pastaymış onlar..


Ama


Kimileri çikolatalı pasta
kimileri ise sadece çikolata yermiş..




İşte bende o sadece çikolata yemeyi becerebilenlerdenmişim.


Bu gerçeği gördüm ve kabullendim artık.


Ve sadece bir defa o pastayı yemeyi çok istemişim yıllar önce ama buzdolabından bi başkası aşırmış o güzelim pastayı ve kartonun dibinde çikolata parçaları kalmış sadece..


O gün bugündür ben hep Nutella yemeyi sevmişim.
Beceremiyorum.Olmuyor.
Var mı gerisi?


Kızmaya sitem etmeye gerek yok o yüzden.

Aynalarla düşman olmaya da..

Çünkü herşey yolunda.


Çünkü kimileri çikolatalı pasta yiyebilir kimileri ise sadece çikolata..


17 Comments:

kar said...

son zamanlarda okuduğum en güzel blog girdilerinden biri!

çikolata bile yiyemeyen karılıksız'dan sevgilerle...

incredo said...

çok tşk.ederim.
bi gün o pastadan yemen dileğiyle diyelim o zaman.benden de sana selam olsun ;)

blogların efendisi said...

blogdan bloga savrulurken gördüğüm, bugünki halimi anlatan en iyi blog.

pastasızlık sıkabiliyor bazen ne kadar kabullensen de. ama pastanın hiçbir önemi yok. gerçekten.

incredo said...

vardır bi önemi.
kabul etmek gerek bazen.
ya da küfretmek :b

blogların efendisi said...

ben kabul etmiyorum ve küfrediyorum

bir de şarkılar güzelmiş.

incredo said...

tşk.ederim.beğendiğine sevindim
daha az küfretmek için dinliyorum bunları.
belki sende de işe yarar
heh heh

blogların efendisi said...

keşfettiğimden beri sürekli aynı şarkıyı dinliyorum(the one you love-rufus) ve evet böyle daha az küfrederek yaşayabilirim :)

incredo said...

Rufus çok iyidir!burdaki şarkılar geniş bir yelpazeden sadece bi kaçı.evdeki albümlere şapka çıkartabilirsin :)
bazen müzik eşiğinde yapmak gerekir ha.
diğer şey her ne ise çok fazla önemsememek.
bi yorum daha vardı galiba silindi.sendendi sanırım nasıl oldu anlamadım.bi ara bende senin bloğuna bakıcam bakalım neler var.şu an bi boyama işi var başıma dert olan :b
görüşmek üzere

kar said...

sanırım bi çikolatam olacak :)

blogların efendisi said...

kolay gelsin willie wonka :)

incredo said...

tşkler ;)
desperate sana da afiyet olsun =)

Cassiopeia said...

kimileri de tam o pastayı yiycekken yere düşürür. ziyan olur o pasta..

incredo said...

malesef.
sonuç hep aynı :P

orta karar said...

Bu konu çok yorum alır. İleride sırrını çözdüğüm zaman en birinci popüler ben olucam =P

'kaliteli bir çikolata' pek çok pastadan iyidir bence.

Bir de ofiste, çalışırken, seni, müziğin ve sigaram olmadan okumak, tek göz kapalı araba kullanmak gibi. Ulaşım sağlanıyor ama bir eksiklik mevcut..

incredo said...

Ben çözdüm gibi sanki baya.dolayısıyla bi rahatlama var ruhumda.o rahatlamın yazıya dökülmüş hali de bu işte.belki yüzeysel kalmış olabilir tabi.sen daha ii çözümlemer de yapabilirsin ilerde =)

kar said...

yanlış alarm...

incredo said...

ne denilebilir ki..