29 Nisan 2010 Perşembe

Anne benimle bi içki iç..






Anne..

Benimle bi içki iç..

Odamda gizli gizli içtiğim o zaman dilimlerinde beni basmış gibi bi hal ya da tavır içine bürünmeden..

Gel..Yine gel odama ama bana o şişeleri saklama gereği duydurtma..

Fazla var mı? gibisinden bi sor ya da bu sorunun türevlerinden herhangi bitanesini.

Anne..

Odamda asılı duran o posterlerden şu en beğenmediğin, siyah beyaz olan

Hani şu jazz müziğin 100 efsane isminin resimlerinin olduğu poster.

Ona bakınca bu kim bu kim diye sor bana.

Yarın sabah erkenden kalkıcam diye de olma o güzel uykundan.

Kalkarım ben.Tam vaktinde hemde.Alarmı ertelesemde hep bi 10 dk sonrasına.

Kalkarım en nihayetinde.

Ya da kalkamam,uyanamam vakti zamanında.

Ama bu pisliği temizlemek yine bana düşer.

Beraber film izleyelim dediğin zamanlarda ben film seçmek zorunda kalmayayım.

İçinde o müstehcen sahnelerden varmı diye filmi eni konu ileri geri sardırmayayım izlemeden önce.

ve bunları yazarken o son cümlemde "coca-cola müseccel marka" gibi saçma sapan bişey gelmesin aklıma :)

Anne, hadi gel..

Benimle bi içki iç..

Oğlunum ben senin.26 yaşına basan geçen hafta.

Hadi gel..

İçki içelim kahkahalar atarak, gülmekten karnımız ağrıyana dek.

Bana küçükken o terliği fırlatıp sonrasındaysa niye attım deyip ağlamaya başladığın o anıya gülelim.Yatak odasında hemde tam yatağın altında bulduğumuz o kedi ve yavrularına gülelim.

Ya da gülümseleyim.

Saçma sapan şeyler gelsin aklımıza..


Anne..

Gel, benimle bi içki iç..

Hiçbişeyin önemi yokmuşçasına..

2 Comments:

bilge said...

ne güzel bir anlatım oğlumda aynı şeyleri söyler bilhassa vaktinde uyanmak konusunda ama anneler çocuklarını önce karınlarında sonrada yüreklerinde taşırlar ve hiç büyümez çocukları gözlerinde sevgiler..

incredo said...

Bir anneye ulaşmak n ne kadar! ne kadar mutluluk verici anlatamam!! :)
sevgilerimi saygılarımı sunuyorum size ve bu yazı umarim biseyler katmıştır size ya da aranızdaki bağa :)