7 Kasım 2009 Cumartesi

bitirmek..


Yarın büyük gün, çünkü sigarayı bırakıcam.Bu sefer herzamankinden daha kesin.(gibi)

Çünkü bazen son vermek gerekir bişeylere.

Bu odanın içinde, orda, burda sigarasız oturmak ve zaman geçirmek, diğer insanlar nasıl yapıyosa aynı öyle yapmak kafamı bozmuyo diil.

En fenası da içki içerken sigara içmemek.Ya da uzaklara dalıp giderken, yalnız, sigara olmadan gitmek.Ve bunun gibi birsürü şey ( oysa buraya vb. de yazabilirdim :b )


Bitirmek gerekir bazen bazı şeyleri.

O yüzden bazen son verir insanlar,

Bazen giderler.

Bazen son bulur sevgiler.

Bazen yana yakıla da olsa biter karşılıksız aşklar.


Not: bişeyleri bitirmek çok rezil bi süreçtir.


6 Comments:

Dalgaları Aşmak said...

bırakamadım sigarayı :(

bilge said...

evet maalesefffff bırakamıdım :)))

ogulcanyazici said...

yazinin uzerinden alti ay gecmis. sonuc nedir ? (:

incredo said...

6 ay hiç ama hiç sigarasız geçmedi.
hala bi umudunun olması da güzel bişey tabi :)

orta karar said...

Aradım, buldum. =)

Şu son cümle!

incredo said...

Bir zamanlar günün sözüydü :P