26 Ekim 2009 Pazartesi

yeni bir parfüm almak


Uzun zaman aynı parfümü kullandıktan sonra parfümünü değiştirmek istemek çok doğal bir olaydır.

Kolunda denenmedik bir yer bile kalmaması ve burnunun artık tıkanması ve kokuları neredeyse ayırt edememek yine çok ama çok doğal bi süreçtir.

En sonunda "buldum" demek müthiş güzel bir duygudur.

Ama dükkandan çıkıp aradan uzun bi zaman geçtikten sonra yanıldığını farketmek ve parfümü geri veremeyecek kadar orana burana sıktığını idrak etmek çok ama çok b.ktan bi histir.

Sonra aslında o kadar da fena değil demek ise gayet insani bi durumdur.

5 Comments:

ellisekiz said...

:) güzel koku...
insana fazlasıyla iyi gelen bisey.

sinirkoyu said...

kuaförden çıktıktan sonra da aynı şey olmaz mı? benzer şeyler.

Sirius said...

en sonunda "buldum" diyip bazı kötü anıları hatırlamamak için değiştirmek zorunda kalmak iğrençtir. bununla ilgili bi$i yazmıştım ve henüz yeni parfümümü seçemedim. çok dertliyim!

incredo said...

Bi arkadaşım kullanıyor "chanel" ve ben onun peşinden ayrılamıyorum.tavsiye ederim :))orjinali pahalı baya tabi ama açık almak istersen
dp de c23 ya da c28 kodla satılıyo olabilir ama emin değilim.

Adsız said...

Chanel. Numéro 5. Annemin parfümü. xD