25 Ekim 2009 Pazar

yalnız bi opera..

İnsanlar inandıkları şeyler uğruna inanılmaz hatalar yapabilirler..
Bugün okudum bunu.
Şaraplar,rakılar içinde boğulmak istiyorum şu anda.Ve bu hatayı inandığım hangi şey için yapıyorum onu da bilmiyorum.Bu bir hata olsa gerek.Çünkü aralıksız 7.günüm bu içtiğim.
İçerken çok güzel hayaller kurabiliyorum ben içinde asla içki bulunmayan tam aksine içinde sadece kendim olabildiğim hayaller..Hayallerimde insanlar çok mutlu,ben çok mutluyum.Sarhoş olduğumda insanlar hayallerimdeki gibi..Ben kendimim herşeye inat.Henüz sarhoş olmadım.Ama olucam ve herşey çok güzel olucak..İnsanlar insan,ben mutlu olucam.
Sabah saat 7de kalktığımda ise herşey haddinden fazla boktan gelicek.Ama şu an diil.Çünkü şu an çok güzel müzikler çalmakta.Yerken acaip bi mutluluk duyduğum bi peynir ve cipsim var.Salatalık soymaya üşendim.Belki birazdan soyarım.
15 dk sonra..
Ben anlamadım nie arabeske döndü birden bu ortam.Seviyoruım ulan lafı eksik bitek.Sevdiğim birisi yok.Ammavelalkin sevipte sevmiyormuş gibi yaptığım birisi var tam da şu anda.O bihaber.Ben se sevgisini yüreğinin en derinlerine gömen esas oğlan gibiyim.
Yalnız bir opera bu..
Adı gibi..Yalnız..Adanılan herhangi bi kimse yok..Olduğu, olduğum gibi.
Bu gece sadece bana ait.
Hep bi aşırılık vardı hayatımda benim.
Deli gibi aşık oldum zamanında.
Aşkımdan ölücem sandım ama ölmedim.
Çok fazla özledim ama çok az kavuştum.
Çok ama çok sevdim ama
Çok azını gösterebildim.
Bazen haddinden fazla ekstremdi yaşadıklarım,
Çoğu zamansa haddinden fazla karışıktı hşssettiklerim,
Bitmedi hiç yolculuklarım..
Hiç ama hiç bitmedi bu şarkı, bu yalnız opera..
Sarhoşum,mutluyum..
İnsanlar mutlu..Bilmediklerim,bilemediklerim
Hepsi mutlu şuanda..
Yarını yok hiçkimsenin..
Ben..İnanılmaz bir biçimde huzurluyum..

3 Comments:

Rey. said...

Herkes kendi yalnız operasında başrolü oynar.
Kalabalıklar içinde olsa bile, aslında kendi düşüncelerinde kendisine eşlik edecek kimse yoktur. Kendi sınırları içinde yapayalnızdır..

Murathan Mungan'ın Yalnız Bir Opera isimli oldukça uzun bi şiiri de vardır bu arada :)

incredo said...

Opera güzeldir herşeye rağmen diyelim o zaman..
o şiiri çok severim.ve birisinin daha o şiirini bildiğini bilmek iyi hissettirdi şu anda.
hoşçakal ;)

Adsız said...

Firt love is like years' weight.