15 Eylül 2009 Salı

insanlar çıldırdı!!

Bu akşam sakin ve de huzurlu bir biçimde yemeğimi yerken televizyonda çıkan bi haberle kahkaha krizlerlerinde boğuldum.En başta sadece güldüm sonra nasıl olur ya nasıl olur ya diye diye kendi kendimi krize soktum.Sinirden ama.

Annemleydik.O benim gülmeme gülüyodu çünkü ekranda gördüğü şeye çok da dikkat etmemişti heralde.

Şu "Kurtlar vadisi"nin Polat Alemdar'ı ( gerçek adını unuttum ) Balkanlarda bi ülkeyi ziyaret etmiş.Kosova galiba.Öyle bi kalabalık vardı ki.İnsanlar sanki bi siyasi lider yada çok büyük bi popstarı karşılıyordı ama beni asıl komaya sokan kızların polat polat die sümükleri aka aka ağlamasıydı ve çığlıklar atmasıydı..İnsanlar galiba çıldırmıştı.Böyle bi duygu nasıl olur..bilemedim hiç.Bi anlam veremedim.Belki 1 milyon kişi dev bi arenada toplanmıştı.
Polat kalabalığa "selamün aleyküm " dedi.Kızlar yine çığlık çığlığa daha bi hırlı gürlü ağlamaya başladılar.Erkekler de öyle bi duygulu bakıyolardı ki sorma gitsin.Yok yok, gerçekten çıldırdı bu insanlar.Hayır, asla b.k atmak gibi bi niyetim yok.Tamamen şahsi fikrim ve gülme krizim bu benim.

Not: Ben bunları yazarken birsürü kız kanal kanal gezip uğrunda ağlayacakları , ağlamaktan helak olucakları haşin ve gaddar delikanlılar ararken, bir takım insanlar da gelecek kaygısından uzak, sadece ya da en azından bu geceyi geçirebilecek sıcak bi yatak ve bir parça huzur arıyolardı.

2.Not: Sokakta elinde radyoyla gezen ve herkesin deli gözüyle baktığı kırmızılı teyze: Seni seviyorum!İyiki varsın ve iyiki böylesin.

2 Comments:

kar said...

heh bak bunlar da büyüyünce medya maymunu olacaklar. te allam. bazen düşünüyorum bazı insanlar kafa tasları içinde beyin yerine muhallebi mi taşıyor diye

incredo said...

yok, muhallebi olsa azcık özendiricilik güzellik falan gelirdi kişiliklerine.kafalarında cin var bunların.cin kaçmış beyinlerine