5 Temmuz 2010 Pazartesi

Var mı güzel bi film tavsiyesi olan ?

10 Comments:

Lou said...

Fight Club mesela :D
Ben izlemek için bişi bulamadığım zaman onu izliyorum.
Onun yanısıra Casablanca olabilir klasik olarak, son dönem türk sinemasından Vavien, Başka Dilde Aşk olabilir.
Daha sofistike bir şey isterseniz Kosmos olabilir Reha Erdem'den.
Son olarak da Girl on The Bridge :)

incredo said...

hımm ! fight club ı izledim 2 defa ama çok ilginçtir ki casablanca bi klasik olmasına rağmen hala izlemedim.ve senin sayende şu an o film iniyor ;) diğerlerini de ekledim listeye.çok tşkler!

orta karar said...

Lust Caution. İzlenmediyse, sakin bir zamanda gözlere şölen sağlayabilir. Derin bir felsefe, müthiş bir senaryo, tüm castte harika oyunculuk şeklinde tanımlamam ama 'Son Derece Estetik' bir film.

incredo said...

çok tşkler *ortakarar*
filmi indirdim.yarın izliycem.bu gece çok "felekten"di.geri dönüt veririm.
hoşçakal..

incredo said...

*Lou salome,

Casablanca'yı izledim.1941 yılının şartları düşünüldüğünde tam bi şaheser gerçekten!
bi de izlerken kendimi gerçkten o yılların sinemalarında gibi hissettim :)
tşkler tekrardan.

ha bi de oyuncuların şimdi hayatta olmadıklarını idrak etmek filmi daha bi anlamlı daha bi özel yaptı sanki

Unknown said...

Benim aşk pastam..
Jude law ve norah jones çok doğal oynuyorlar.
Tavsiye ederim.

incredo said...

Tavsiyen için çok tşkler aysun.yazdım bi kenara.
hoşgeldin ve de ;)

blogların efendisi said...

Trainspotting
The Good The Bad and The Ugly

mesela :)

incredo said...

tşkler!! iyi kötü çirkin bi klasiktir zaten hala avatarıma koyarım afişini bazen.ama diğerini duyduğum halde izlemedim.bi bakalım ;)

orta karar said...

Selam =)

Yokum bir süredir. Sessiz kalmıştım. İstanbul'a taşınmak işi..
Filmi seyretmene sevindim. =)

Birkaç film daha var aslında..İlk fırsatta bahsederim.

Sevgiler