16 Ekim 2009 Cuma

Msn tecavüzleri

Hani bazı insanlar vardır, msninin bi köşesinde öylece dururlar.Bi şekilde eklemişsindir.Ara ara sohbet etmek bi yana neredeyse hiç sohbet etmezsin.Ama gün gelir o insan sana selam verir ve napıyosun der.Sonra sen iyiyim sen napıyosun dersin ve dünyan o anda kararmaya başlar.Anlatır durur.Bitmez, anlatır ki ne anlatır..Bu büyük ihtimalle artık hiç ama hiç uyuşmadığın bi lise arkadaşındır.Seni boğar resmen.Aslında senden biraz da hoşlanıyodur da. Ve aradan uzun bi süre geçtikten sonra sana "e sen hiç anlatmıyosun der"Bilmez ki o anlatıp dururken aynı anda ben nasıl anlatayım.
Sonra ben "yorgunum biraz"derim."hayat zor..."ve bahsederim biraz."işte artık ayrı eve çıktım.belli biyaştan sonra ailenle kalmak zor oluyo falan filan.."

sonra o msn ikonlarınla güler.."

"off ne diyon sen ya,biz daha genciz der.."

ve ben "siktir git"diyemem çünkü o benim lise arkadaşımdır.

Ve ben bir yolunu bulup "canım şimdi biraz yemek yiycem görüşürüz tekrar" derim.

25 yaşında genç bi adamım ben.
Benim de zorluklarım var kendimce..
Çünkü hayat gerçekten zor çoğu zaman.
Çünkü benim içip içip pişmanlık duymayacağım ama özlemini derinlerde, taa en derinlerde hissedeceğim bikaç bişeyim var galiba..

Çünkü ben bir öğretmenim..

Bu dünyanın ne kadar boktan ve çekilmez bi yer olduğunu bilirken

öğrencilerime güzel bi dünyadan bahsetmek yani rol yapmak zorundayım..

Bu çok fena bişey.

Öğrencilerim var benim boyumca..

Bi de ben varım.

Ben..Peki ben n'olucam?

Öğretmenlerin de bişeyleri öğrenmeye ihtiyacı vardır.
Başları,saçları okşansın isterler onlar da..
Çünkü onlar da insandır en niayetinde..
Onların da aşkları vardır..
Falan filan..






0 Comments: