4 Ekim 2009 Pazar

Aşık olmaca oyunu

Bugün aşık olmayı çok istedim.Ama aşık olcak ne bi insan vardı ne de ben vardım.
Bi kere bakıpta aşık olmak ne güzel olurdu halbuki. sabah diil.öğleden sonra saat iki gibi mesela.
çünkü saat 2 de aynaya baktığımda çok hoş geldim kendime.Gözlerimi ve saçlarımı çok beğendim.En çok yanağımdaki ufak beni beğendim aslında ama diğerleri kadar ön planda olmadığı için onu es geçmek istedim.
Dışarda bi işim vardı.Market aşık olmak için güzel bi mekandı.Gittim ,dolaştım içerde.Ama aynı şeye elleri uzanan insanlar sadece filmlerde vardı.
İnsanlar sadece ihtiyacı olanı alıp çıkıyolardı.Ama mutlaka o birilerine "tüh bi kere bile bakmadı"
ya da "o da hoşlandı ama iki çift laf etçek bi ortam yoktu" diye iç geçirenler mutlaka oluyordu.Aslında market hiç ama hiç aşık oluncak bi ortam diildi.Çünkü bi kere görüp beğendiğiniz bi insanı ikince bi kez aynı yerde aynı zamanda görme ihtimali çok düşüktü.
Hele yolda yürürken çarpışılıp eldeki dosyaların,kağıtların etrafa saçılması ve bakışların kesilmesi ve tebesüm edilmesi çok daha küçük bi olasılıktı.
Peki bu insanlar nasıl aşık oluyodu?
Üniversitede ruh ikizinle karşılaşmadıysa iki insan
ya da bi köy düğününde bakışmadıysa gözler
geriye kalanlar sadece seçmekle mi kalıyolardı "bu durumda en iyisi o " diyerek?
Film yapımcıları bize çok büyük bi kazık atıyolardı o zaman.
İnsanları aptal yerine koyuyolardı.Belki sırf bu yüzden elinde bi dolu dosyayla gezip sakar numarası yapan insanlar dolaşıyordu etrafta.Ya da marketlerde eli sürekli bişeylerde olan insanlar.
Herkes bi sahteciliğin, bi yapmacılığın içinde yaşayıp gidiyordu.
En kötüsü de yaşlanıyordu.

3 Comments:

Adsız said...

Babylone will burn again. Everybody is in his own world. And they only take care of themselves, in the miror.
Don't worry. Love is everywhere. It's to you, to see the signs. ;)

PS : Movies are fakes! xD

orta karar said...

Geçtiğimiz 24 saati çok paralel düşüncelerle geçirdim. Davetsiz daldım ama merhaba bu arada =)

incredo said...

Tarih tekerrür etmekte çünkü bi yerlerde
mekanlar ve kişiler farklı olsada :)
Merhaba ;)