8 Haziran 2011 Çarşamba

Bknz: alıp başını gitmek!!

Merhaba çok sevgili bloğum..
İşte yine döndüm kendime!Eh..aslolan da bu olsa gerek.
Çok fazla dertleşmeye ihtiyacım var.Bir o kadar da gereksiz belki.
Bu benim derdim, benim serzenişim.Lakin, herkes aynı bi yerde.Bütün aşk adamları ya da bütün aşklar,en derininde çoğu kötü hissettiren şey..
O yüzden tek kelime bile gereksiz!
Ben biraz şu anda olan bitene odaklandım.
27 yaşıma bastım nisan ayında.Belki de şimdiye kadar yaşamadığım  5 ay süren ilişkim bitti.Hem de konuşamadan, sadece kabullenerek.
Bak!Her ne kadar şu ana odaklanmaya çalışsam da yapamıycam gibi susmadan.27 yaşına geldim ben dedim.Olgunlaştım dedim.Herşeyi biliyorum,tanıyorum dedim.


Ama,
Aşk bir büyü..
Ben de kapıldım..
Dinlemez öyle yaş, olgunluk bilmem ne.
Hele ki şimdiye kadar doğru düzgün bi ilişki yaşayamamış olan ben
ve de karşımda biraz çocuk birisi.. sorma gitsin!

O yüzden gitmek istiyorum şimdi buralardan.
Sıfırdan başlamak istiyorum hayatıma yeni bi yerde.
Çünkü insan değiştiremiyorsa karşındakini ya da kendini
ya da en nihayetinde bir insanı çok seviyorken, aynı değilse karşı taraf,
başka değişikliklere gitmek istiyor içten içe..
insana has bi özellik..kınamamak lazım..

Hele ki "herşeyi ben kendi ellerimle mahvettim" düşüncesi hakimse biraz beynine
fazla miktarda da kalbine.

İstanbul'a taşınmak istiyorum mesela.
Ya da deniz olan bi yere.
Aslında mutlu olacağımı düşündüm herhangi bi yere.
Mutlu olmakla hayatımda istediğim tarzda birisini eşitlemiş durumdayım son zamanlarda.
ne kadar mantıklı bilinmez.
Çok sıradan herşey.
Televizyonu biraz süs.
Dürüst olmak gerekirse her gece içiyorum uyuyabilmek için.
Şahsi düşüncem o ki ;
Alkol,babamdan geçti genlerime.
Ama bu kadar abartmazdım hiç sevsem de kendisini.

Yaklaşık bi ay oldu bi psiyatriste gittim.
Anlattım biraz.Kendimi daha iyi hissettirecek bi hap vardır elbet diyerekten.
Dinledi gözü bi taraftan saatte.Mesaisinin bitmesine 20 dk.falan kalmış.
Haklıdır.Saygı duyarım.Onun da bi beyni var.Yorulmuştur falan gibi hala en insani biçimde düşünmeye çalışıyorum.

Ekledim.

"bana yardım edin.."
"gece alkol almadan uyuyamıyorum artık.kurtulmak istiyorum bundan"
sordu :
"nerde öğretmenlik yapıyorsun?"diye.
biraz irkildim.Yalan attım.

Bi psiyatr şu lafları sarfetti sonra..

"senin gibi bi öğretmeni direk milli eğitim bakanlığına bildireceksin.Hadi kardeşim sen git evinde otur diycekler sana.sen bi öğretmensin.bi de alkol!!"

Eh..zaten kurtulmak için gitmişim.
adam daha da itti beni derine dilinin tersiyle.
Örnek olmalıymışım ben.
Ben kusursuz olmalıymışım.
Kimseyi sevip,aşk acısı çekmemeliymişim.
Benim hiç bi derdim tasam olmamalıymış.
Söylendim biraz..
Korktu sonra şikayet etmemden falan.Kimi kime şikayet edicem ayrı konu.

Yaşadığım durumdan çok yaşadığım ülkeye lanet ettim sonra.
Çarşaflı bi eşi varmış doktorun.sonra öğrendim.Harammış alkol.Her ne sebeple olsun bu hataya düşmemeliymiş hiç kimse.
Hele ki bi öğretmen asla!
Bana en çok koyan da yazdığı reçeteyi alıp biraz sitemkar bi biçimde odasını terketmek oldu.
O reçeteyi yırtıp suratına çarpmak da vardı çünkü.
Saatlerce uyudum verdiği hapın yarısını yuttuktan sonra..
Hergün yutmuyorum.
Sadece burlardan nasıl giderim onu düşünüyorum şimdi içten içe..

Ve öğrencilerimi çok seven bi öğretmenim ben her ne kadar bazen şikayet etsem de.
Üzgünüm çok.Acı çekiyorum.


Sadece gitmek istiyorum o kadar..
Herşeyin değişik olduğu bi yere..

2 Comments:

bi dilay said...

Ne kadar uzun zaman olmus yazmayali sayin kisisel bi ileti! Biseyler degismis mi peki? Degissin ama! bak ayin adi degisti, hazirandi temmuz oldu! ama hala okunur ve de sevilirsin siz o ayri:)

incredo said...

okuyodum öle..ben bu mesaja cvp vermiştim halbuki..silinmiş :b sağlık olsun