16 Temmuz 2015 Perşembe

Tam da "gülme" krizi bulaşmak üzere iken..!

Laugh ya da smile is contagious (yani gülmek ya da gülümsek bulaşıcıdır videosunu izlemeye başlıyorum.Yüz kaslarım tam kıkırdak konumuna geçiyor.Kıkırdamaya az kaldı diye bi hisleniyorum.
Hafiften hık,mık etmeye başlıyorum.Adı üstünde, bulaşıcı.. :) Gülüyorum da gülüyorum..Birden çok komik gelmeye başlıyor herşey :) İçerde klima var, o soğuk soğuk üflerken camdan gelen sıcak havaya ve hatta camın açık oluşuna bile gülüyorum.Kendimi gülmekten alamıyorum :D 

Bahsettiğim video da şudur : 

https://www.youtube.com/watch?v=P9k6EL30mnM

. . . . 


Derken, kapı gıcırtısınla irkiliyorum



"Ne izliyosun sen riv riv riv ?" 



Bak hele, çok bulaşıcı bişey bu , bulaşıklı , buldulu kırdılı, dinle bi kez ?


Sana da bulaşmadı mı? 


Kapını kapat da  uyu , gürültülü , gurultulu şeyleri de kapat .


Yüz kaslarım yine eski halini aldı..


Bazı şeyler sandığım kadar "bulaşıcı " ve sandığım kadar "güzel" olmasa gerek..




0 Comments: